пʼятницю, 27 листопада 2015 р.

Педагогічний трикутник «Батьки та діти»

Педагогічний трикутник «Батьки та діти»
Підготовчий етап
1.     Анкетування учнів.
 Запропонуйте учням анкету-газету, наприклад,  «Блискавка», «Трибуна думок», «Аркуш гласності». На великому аркуші не­обхідно написати запитання, наприклад: «Як мають складатися стосунки між батьками та дітьми?», «Проблема батьків і дітей — проблема нашого покоління?» або «Що головне у стосунках між дорослими і дітьми?». Обов'язково слід зазначити термін, на який вивішено газету (від двох до десяти днів). Не забудьте про звернення-заклик до тих, хто працюватиме над запитанням. Наприклад: «Ваші відповіді на за­питання — шляхи до розв'язання проблеми» або «Твоя думка — і      початок нашої спільної роботи».
2. Анкетування батьків.
Прочитайте твердження  та дайте оцінку кожному з них  за п'ятибальною шкалою.
1.       Діти повинні завжди слухатися батьків.
2.       У дітей не буває проблем, усі проблеми розв'язують батьки.
3.       Діти не повинні мати своєї думки.
4. Батьки завжди радяться з дітьми.
5. Думка дитини має вагу в нашій сім'ї.
6.  Проблеми дітей — наші проблеми.
7.  Діти й батьки завжди знаходять спільну мову.
3. Виготовлення запрошень для батьків.
4. Робота з літературою.
5. Оформлення приміщення.
Під час розташування меблів необхідно звернути увагу на те, щоб утворилося три сектори: сектор «батьків», «дітей» і «вчителів-експертів».
6. Розробка плану-сценарію.
Хід зборів
1.  Вступне слово класного керівника.
Світ, у якому ми живемо, повний безлічі добрих намірів! Бать­ки бажають найкращого своїм дітям, діти прагнуть порозуміння
з батьками, але інколи виникає проблема — проблема батьків і ді­тей. Вона давно відома, але й водночас нова. Це проблема двох по­колінь. Проблема, коли дорослі й діти намагаються піти назустріч одне одному, але чомусь порозуміння не настає.
Сьогодні наша спільна робота допоможе знайти шляхи взаєморозуміння між батьками й дітьми. Ми працюватимемо група­ми, які утворюють своєрідний трикутник, кожний із кутів яко­го: «батьки», «діти», «учителі-експерти» — мають свою думку і свої проблеми. Сьогодні ми спробуємо знайти спільні шляхи їх розв'язання.

Немає коментарів:

Дописати коментар