пʼятницю, 27 листопада 2015 р.

Година спілкування «Що таке здоров'я»

Година спілкування «Що таке здоров'я»
Мета:        освітня —   формувати   в   учнів   розуміння   важливості
здоров'я;
виховна — прищеплювати навички збереження здоров'я,
обачливого й відповідального ставлення до себе.
 Обладнання:      плакати з прислів'ями, приказками, афоризмами на тему
«Що таке здоров'я».
Підготовчий етап
Учні оформлюють клас плакатами з такими написами: «Най­більше багатство — здоров'я», «Здоров'я виходить пудами, а вхо­дить золотниками», «Здоров'я маємо — не дбаємо, а загубивши — плачемо», «Хвороб —безліч, а здоров'я —одне».
Хід години спілкування
1. Слово вчителя.
Вітаючись кожного дня, ми промовляємо: «Здрастуйте!», «Доб­рого здоров'я!». Таким чином ми бажаємо одне одному здоров'я. У давнину казали: «Здоров'я — це нічого, але все без здоров'я — ніщо». Як правило, людина, яка ніколи не хворіє, зовсім не береже свого здоров'я. Тіло безвідмовно служить нам, і ми навіть не уяв­ляємо, що може бути інакше. Що ж таке здоров'я?

2. «Мозковий штурм»...

Немає коментарів:

Дописати коментар